.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيغام شديداللحن و تهديدآميز علي کريمي براي رويانيان
بازيكن فصل پيش و محبوب هواداران پرسپوليس از طريق يكي از دوستان مشترك به مديرعامل سرخپوشان اولتيماتوم داده است.

علي کريمي يکي از مخالفان شديد شيوه مديريت رويانيان است. او اگر چه طي اين مدت ترک عادت کرده و برخلاف سال هاي گذشته در رسانه‌ها به رويارويي مستقيم با مديرعامل پرسپوليس نپرداخت. اما ترديد نداشته باشيد که اين سکوت چندان ادامه دار نخواهد بود. به خصوص که خبرهايي ديروز به گوشمان رسيد.
خبري که ديروز گرفتيم حاکي از آن است که جادوگر محبوب پرسپوليسي‌ها چند روز قبل از طريق يکي از دوستان مشترک به محمد رويانيان پيغام، بهتر است بگوييم اولتيماتوم، داد. علي کريمي به رويانيان پيغام داده که اگر تا هفته آينده چک‌هايي که در اختيار او قرار داده‌اند نقد نشود، عليه مسئولان پرسپوليس و شخص رويانيان مصاحبه کرده و تمام مسائلي را که تا به امروز بر زبان نياورده را رسانه‌اي خواهد کرد.
جالب اين که پيغام موثر افتاد و رويانيان طي چند روز اخير تلاش زيادي کرده تا با کريمي تماس گرفته و چند کلامي با او صحبت کند. اما شنيديم که علي کريمي به اين اقدام سردار روي خوش نشان نداده و هيچکدام از تماس‌هاي او را پاسخ نداده است. اما کريمي پس از پاسخ ندادن به تماس هاي تلفني رويانيان باز هم از طريق همان دوست مشترک به رويانيان پيغام داده که بهتر است به جاي تماس گرفتن تکليف چک‌هايي را که دست او دارد مشخص کرده و از آن مهمتر معلوم کند که صاحب واقعي اين چک‌ها چه کسي است!
به هر حال با توجه به خصوصيات اخلاقي کريمي و با شناختي که رويانيان در اين مدت از برخوردهاي اين بازيکن محبوب پيدا کرده، تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند مبلغي را براي پرداخت مطالبات علي کريمي فراهم کند.
به هر حال مديرعامل سرخپوشان با هوش‌تر از آن است که نداند همين حالا به واسطه عدم جذب علي کريمي جايگاهش را تا حد زيادي در بين سکوها از دست داده و شايد ترس از اين دارد كه تنها چند مصاحبه از اين بازيکن محبوب و صريح و بيان برخي مسائل پشت پرده کافي است تا تتمه محبوبيت او هم در بين هواداران پرتعداد پرسپوليس از بين برود. به هر حال شک نکنيد که اگر رويانيان تکليف چک‌ها و مطالبات فصل قبل علي کريمي را مشخص نکند، روزهاي سخت و پرمخاطره‌اي را در پيش خواهد داشت.
روزنامه نود

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.